Wednesday, August 27, 2008

blog prysie

Baie dankie aan Jacki vir die pragtige blog award wat sy aan my gegee het omdat sy dink dat my blog 'beautiful and yummie is :)



Die reéls is eenvoudig:
1. Maak 'n blog inskrywing en gee die toekenning aan sewe ander blogs waarvan jy hou.
2. Gaan na hulle blogs en vertel hulle dat hulle 'n toekenning van jou gekry het.

Ek gee dit dus aan:

something white vir 'n hartbrekend mooie blog in wit, en soms ander kleure...

thea (sommer vir altwee jou blogs!) vir haar inspirasie, ek wil ook 20 hande hé, soos sy

muriel oordat sy in so 'n mooi wéreld bly met blomme en musiek en altyd 'n bemoedigende woord het

bronwyn vir haar ontsettende mooi en inspirerende dagboeke

sandra vir die deel van haar interressante woestyn wéreld met woord, sang en prentjies

nikita vir al die goed wat sy my leer, hoe kan ek ooit kers vashou?

zee omdat sy bitter mooi goed skryf en dikwels soveel wonderlike juweeltjies op haar blog het

daar is natuurlik soveel wonderlike blogs wat ek by draai en lees, mense met wonderwoorde en prentjies uit hulle penne, maar vandag gee ek hierdie prysie vir mense met regte egte, mooi prentjies en/of musiek by hulle woorde.
Dan is daar ook natuurlik al my Engelse/Amerikaanse/Skandinawiese/Japanese blogvriende, maar my blog is in Afrikaaans, so ek gee die prysie vir mense wat my kan verstaan, hier.