Friday, September 12, 2008

Wilde perde, voer my weg

Na hierdie week,
voel ek emosioneel sat
en totaal en al
afgemat en gedreineer.

Ek en die Yank
se song op die oomblik
is:
All I want to do
van
Sugarland
Ek is nou nie juis
'n Country en Western
fan nie,
rérig hoor,
maar 'n vriend
het dit vir ons
gestuur,
hy het gesé
dit laat hom aan ons dink.
(ek weet nie of dit goed
of sleg is nie!)
Dit gaan oor 'n
paartjie wat net
in die bed
wil lé,
ek dink dis wat
ons gaan doen,
heel naweek.
Youtube wil nie vandag,
hier by ons oopmaak nie,
ek sal dit
ander dag moet pos.

So hier is iets anders,
iets moois...

Chasing Wild Horses - Clip 1 of 4 from Roberto Dutesco on Vimeo.
Gaan kyk die res op Vimeo, dit is beeldskoon.


die dutescoart webblad
hierdie foto's is nie eens
die tippie van die
ysberg nie...

Geniet die naweek.
Wees lief vir iemand,
of iets
en onthou om te
dink aan
en te bid vir
die mense,
in Texas,
orkaan Ike,
is oppad daarheen,
dit is twaalf ure weg
van hulle,
maar daar is alreeds
vloede...