Tuesday, December 2, 2008

advent


Vandag maak ek my versiering vir die Chrismon boom, vir ons Advent fees die komende Saterdag.
Dis 'n morsige affere, so met die snesies en die decoupage goete, maar nogal lekker. Ek sal 'n foto opsit, as dit mooi genoeg uitkom.
Ek mis die koue, donkerte met feetjieliggies oral, van 'n Europese Kersfees. Dit voel nie eens of Kersfees nader kom nie, maar daar is soveel kans om mense te dien hier op die eiland. Soveel behoefte, so min gewillige hande.
Die video hier bo was baie gepas vir my, ek dink te veel van ons spandeer te veel geld op onodige dinge gedurende die Kersseisoen en ons vergeet wat dit regtig beteken.
Ek eet altyd te veel en doen te min, maar hierdie jaar sal ek probeer om beter te doen.
So, ons tel die dae af tot Kersfees, voor ons weet is dit alweer verby.
Ek wens vir elkeen 'n streslose advent toe.