Saturday, February 28, 2009

altyd 'n hand

Sjoe, dit was 'n lang week van geen internet, besig, besig, besig en lekker werk in my joernaal.
Ek mis kusntenaars soos John Martyn* en Kathy Mattea, die tipe kunstenaars, wat ek baie sien optree het in Engeland, hier is 'n lied vir jou:

*RIP John Martyn: 29 Januarie 2009








en die wonderlike Dana Falconberry!






Kyk hoe vol raak my joernaal.







Ek het 'n dagboek gehou van vroeg in my hoerskool jare en het deur die jare aan en af een gehad, maar alhoewel ek probeer het om dit visueel mooi te maak het ek nooit regtig voluit gegaan met dit nie. Dit is wonderlik hoe baie ek ontwikkel het die afgelope jaar deur meer kreatief te wees in my joernaal. Hier is twee interressante skakels oor skryf in 'n joernaal:

how to journal for therapy
100 benefits of journaling