Friday, January 29, 2010

volmaan

ek is met die maan gepla
ek is gek oor die nag
en dit sluit natuurlik die maan ook in
vanaand gaan ons blykbaar die grootste en helderste maan
van die jaar sien
dit word genoem die "Full Wolf Moon"
blykbaar het elke volmaan 'n naam
ek het dit nie geweet nie
dit kom blykbaar van die 'Native Americans' af
kliek

en gaan lees oor die ander name
vir die volmaan
in die komende jaar
.

ek is so opgewonde
die maan is een van die dinge
wat my maag laat saam trek
van lekkerkry

.

Jan. 30, 1:18 a.m. EST -- Full Wolf Moon. Amid the zero cold and deep snows of midwinter, the wolf packs howled hungrily outside Indian villages. It was also known as the Old Moon or the Moon after Yule. In some tribes this was the Full Snow Moon; most applied that name to the next moon. The Moon will also arrive at perigee (it's closest point to Earth on its non-circular orbit) less than three hours later, at 4:04 a.m. EST at a distance of 221,577 mi. (356,593 km.) from Earth. So this is the biggest full moon of 2010. Very high ocean tides can be expected during the next two or three days, thanks to the coincidence of perigee with full moon.

.
ek gaan probeer
vir 'n foto
sal maar sien
wat gebeur
.

opgedateer:

gaan kyk HIER

hoe die 'Wolf moon' gelyk het

beter as wat ek dit ooit sou kon vasvang