Tuesday, February 2, 2010

'n viering en woorde wat lewe gee 14



.
vandag is ons twee jaar getroud
dit voel so kort
maar tog ook so lank
man van my hart
later in my lewe gevind
as wat ek ooit gedink het
ek sou
.
dankie Here
.
nou die dag is 'n vriendin se ma oorlede
haar ouers was oor die 60 jaar getroud
.
my man was tevore getroud
sy't hom gelos
na 14 jaar
hy was nooit genoeg vir haar nie
.
ek wil nog vir haar 'n dankie brief skryf
.
vir haar dankie se
dat hy vry is om myne te wees
vreugde na pyn
.
toe se my man die ander aand:

.

"I can't wait for the day that I will be married to you for longer than I've been married to anyone else"

.

my man

man van my hart

.

“If you live to be a hundred, I want to live to be a hundred minus one day so I never have to live without you."
- a.a. milne


.



.

kyk hier vir nog van my man se woorde wat lewe gee...