Thursday, September 4, 2008

vindsels in pastel


is sy nie opvreetbaar oulik nie?
sy is gemaak van merino wol,
deur Stefa,
kyk by etsy

Twee oulike lugredery advertensies...
Die laaste een
is gemaak deur Shy the Sun
van Suid-Afrika




Kyk by ghostpatrol na die vreeslike mooi tekeninge, veral die, gedoen op potlode:



Die volgende skildery is van Leo Carty, hy beeld elke dag se mense, besig met elke dag se dinge, van vroeér dae se Virgin islands, uit.
Ek het eers nie veel van sy werk gehou nie, maar deesdae hou ek al hoe meer daarvan. Ek wil so graag so 'n beeld vasvang met my kamera, van mense wat uit 'n kerk kom op 'n Sondag. Daar is soveel mooi kerke hier en Sondae sien 'n mens die oulikste dogtertjies met vlegsels en wit sokkies by hulle skoene.
Dit is asof die wéreld hier, stil staan op 'n Sondag, 'n klein skyfie uit vervloé dae.
Hierdie skildery is egter van 'n wasdag...


Een van die ongelooflike mooi kerke met 'Lente' blomme op ons eiland:


Ooooo en as jy hou van mooi kleure, gaan speel 'n bietjie hier.....
dis baie lekker en so mooi

kyk net wat kan jy vind deur daar rond te speel

hierdie prent van hier


Dan ook laaste, maar nie die minste nie, dankie aan Michelle vir die volgende toekenning, ek voel geéerd om dit van jou te ontvang: