Friday, December 12, 2008

eiland kersfees

Christmas waves a
magic wand over this world,
and behold,
everything is softer
and more beautiful.
~Norman Vincent Peale


Ons eiland is 'n wonderwereld op die oomblik. Ek is heel verras met hoe baie liggies en kersbome oral verskyn het.
Ek het seker maar vergeet dat Kersfees steeds kan mooi lyk in die hitte van die Somer, maar dit lyk so mooi hier nou.
Ons het selfs liggies in die strate, ek het dit nie verwag nie, so dit is 'n wonderlike verrassing.





Ons is baie besig deesdae met Kersfees dinge, ek dink nie ek was al ooit so besig gedurende hierdie tyd nie.
More gaan ons help met die Kersparty vir die kinders wat die Somerkamp bygewoon het, hulle is van minder gegoede huise, so dit is altyd goed om te sien hoe hulle hulleself geniet.
Lekker naweek almal.