Wednesday, December 24, 2008

kersfees in die son

Dit is steeds moeilik om gewoond te raak aan 'n warm Kersfees, ek wou nooit weer 'n warm Kersfees beleef, na ek 'n koue Kersfees geproe het nie. Die lewe loop egter vreemde draaie met ons.
Dit voel nou soos 'n warm Suid-Afrika Somer hier en eergister was die eerste dag van die Winter!
Ons het darem sneeumanne hier


Nutcrackers in 'n winkelvenster, dit herinner my aan die balletopvoerings wat ek en 'n vriendin elke jaar net voor Kersfees gaan kyk het in Engeland. Een jaar het ons die Nutcracker gesien, dit was wonderlik.
Hierdie tyd van die jaar het die Britte mos pantomimes en allerhande ander Kerskonserte.


Die Yank is uit om inkopies te gaan doen! Ek wou nie 'n geskenk he nie, maar dis ons eerste Kersfees saam, so ons wil dit spesiaal maak.
Hy het tot 'n kalkoen gekoop! Ek het nog nooit een gaar gemaak nie, so ek hoop dat dit goed gaan.
Ons gaan so baie kalkoen he, dat ons dit sal moet uitdeel more middag.
Ai, die vreugde van eet met die kersseisoen, dit herinner my net weereens aan hoeveel seeninge ons nog steeds het.