Wednesday, January 7, 2009

kersfees in Egipte!

Vandag vier my vriende in Egipte Jesus se geboorte ( en ook natuurlik die Russe, miskien is daar nog ander volke ook) My gedagtes is met die Egiptiese Christene vandag, waar hulle in 'n land sit waar Christene al hoe meer vervolg en onderdruk word, selfs al was die Koptiese Christene daar, voordat die Moslems van Saudie-Arabie daar aangekom het.
Ek was 'n paar jaar gelede in Egipte en dit was fassinerend om al die geskiedkundige plekke te besoek.
Die volgende skildery is baie treffend vir my.

"Rest on the Flight Into Egypt" by Luc Olivier Merson, 1879
Kliek op die foto vir 'n groter vertoning.

Egiptiese Kersfees resep vir Lebkuchen:
(ek los dit maar in Engels)

•2 eggs
•225g almonds
•10g cinnamon
•2 1/2 teaspoon baking powder
•4 egg yolks
•225g dried peel (thinly sliced)
•1 teaspoon nutmeg
•450 sugar
•1 teaspoon grated lemon rind
•175g butter
•700g flour
1. Melt butter over low heat. 2. Stir in sugar, spices, chopped almonds and well beaten eggs. Add flour and baking powder. 3. Roll dough out thinly and cut into shapes. Place half an almond in the center of each biscuit, and brush the top of each biscuit with the white of an egg. 4. Bake at 180 degrees Celsius until brown