Tuesday, April 21, 2009

Ek ry 'n "gasguzzler"


"When it comes to food consumption, moving about in a heavy body is like driving around in a gas guzzler,"
volgens 'n artikel deur Reuters.
nog 'n paar juwele daar:
Overweight people eat more than thin people and are more likely to travel by car, making excess body weight doubly bad for the environment, according to a study from the London School of Hygiene & Tropical Medicine.
They estimated that each fat person is responsible for about one tonne of carbon dioxide emissions a year more on average than each thin person, adding up to an extra one billion tonnes of CO2 a year in a population of one billion overweight people.

O aarde, hierdie artikel het my nou laat lag dat die trane loop.
Tel dit darem dat ek nie 'n kar het nie?
Dis 'n goeie ding dat my dieet/gesondheidsplan vandag begin.

Net 'n nota aan almal wat comment op my blog. Dit is baie moeilik vir my om te blog of selfs net comments te lees en veral om te reageer, met ons internet wat so kom en gaan van minuut tot minuut of moet ek se van sekonde tot sekonde!
So, dit is die rede dat ek nie reageer nie, jammer!
Ek sal maar sien wat ek gaan doen, dalk is dit goed om 'n breek te vat van die bloggery.
Ek sien dat ek laas op die 12de gepos het en nou is dit die 21ste, ek hou van sulke toevallighede in die lewe.

Nota aan Sandra: Die woorde seder fees, in my vorige pos, is 'n link na inligting toe, oor die seder fees.
Hulle se dit soveel beter as wat ek kan.