Wednesday, December 16, 2009

geduld en papierknipsels




My man raak bekommerd
ek knip en knip en knip
daar is iets nuuts
elke dag
wanneer hy by die huis kom
.
'n gogga het my gebyt
.
knipsels uit papier
.
dit is zen
dit is vreugde
dit is vrede
dit is kalmte
dit is rus
.
in hierdie dae
van wag vir Kersfees
.
hierdie fantastiese, groot sneeuvlokkies
of is dit sterre
hang oral in ons klein shack
.
ek het dit ook begin maak
om vir vriende te gee
as geskenke/Kerswense
maar nou sit ek een gedrukte bladsy in
met die woorde
'Jesus is the gift'
groot sneeuvlokkies/sterre
.
geweek in gebed
vir die ontvanger
.
dit is die grootste geskenk
wat ek kan gee
.



soos ek alreeds tevore gese het
dit mag dalk hierdie Kersfees sneeu
.
ater all
.
.
.
.
.
.

'n oulike musiek video
kyk tot die einde
dit is wat die Yank bekommerd maak
.