Tuesday, January 5, 2010

vereenvoudig






.

.


.


.

.


.


.


.

.

toe kies my woord my
pleks van dat ek
dit kies
.
daar langs 'n ongewoon
wilde
Kaibbiese see
met sagte skakerings in pastel
met pelikane op reis na erens
.
daar word ek toe gekies
.
sim·pli·fy
Pronunciation: \ˈsim-plə-ˌfī\
Function: transitive verb
Inflected Form(s): sim·pli·fied; sim·pli·fy·ing
Etymology: French simplifier, from Medieval Latin simplificare, from simplus simple
Date: 1759
: to make simple or simpler: as a : to reduce to basic essentials b : to diminish in scope or complexity : streamline c : to make more intelligible : clarify
— sim·pli·fi·ca·tion \ˌsim-plə-fə-ˈkā-shən\ noun

— sim·pli·fi·er \ˈsim-plə-ˌfī(-ə)r\ noun
.
my woord
vir
2010
.
laas jaar het die woord
'vlieg/fly'
my gekies
hoe van pas
dat
dit weerspieel
is in die manier waarop
'vereenvoudig'
my gekies
het hierdie jaar
.
het JY 'n woord
'n sin
'n gedagte?
.
.
.
.