Wednesday, January 6, 2010

3 Konings het gekom

.

Vandag word Three Kings day hier op die eiland gevier. Sommige mense noem dit .Epiphany ( lees hierdie baie interressante inskrywing oor die viering van die dag in Puerto Rico)Dit vier die dag waarop die drie wyse manne vir Jesus geskenke gegee het.
Hier by ons word dit groot gevier, seker omdat ons so naby aan Puerto Rico is en daar so baie Puerto Ricans hier woon.
Lees meer oor hierdie viering:

On January 5th, the feast of Epiphany's Eve, children place water and grass under their beds for the three wise men's (or the Three Kings, as they are better known locally) camels, and in return, the Three King's brings presents, which they leave under the bed, after the camels eat the grass. Children wake up early on January 6 ("Dia de Reyes") to check out what Baltazar, Melchor, and Gaspar left them. Epiphany commemorates the day in which the three wise men arrived bearing gifts for the Christ child. On this day, the Governor's Mansion in the capital of San Juan is opened to large crowds of wellwishers who are treated to toys, refreshments, and musical entertainment.

(dit laat my wonder of die Yank vir my ook iets onder die bed sal los? hehe, jammer hy is nie Puerto Rican nie!)
.


.

ek hou van hierdie nativity afbeelding


in die middel van ons winkelkompleks


met die hussle en bussle


van mense en karre


dit laat my altyd stilstaan


vir 'n paar minute


net om die rus


in te neem


die aanbidding op die gesigte


die moederliefde


en patos


op die gesig


van Maria


Jesus se moeder,


het sy geweet


wat wag?

.

.
en om af te sluit
gaan kyk weer

hier

na my sonsondergang foto


wat vir ons gelyk het soos die drie wyse manne


op reis na die Jesus kind
.
my gebed vandag is
dat ek in die hussle en bussle
van elke dag
sal onthou dat ek alreeds die grootste geskenk
ooit
ontvang het
en mag ek
in daardie verlossing
leef
elke dag
en dit is ook my gebed vir
JOU
.
.
.